22 december 2010

Lina rimmar på pina...som rimmar på julen 2010?

Nej, kanske inte xD Jag vet inte vad det är med mig, men jag vill bara inte ha jul i år.. eller..jag skulle vilja skjuta upp den en aning i alla fall. Det är med blandade känslor den här julen kommer firas i år. Jag vill inte ha jul, för jag är bara så trött på allt. Samtidigt gillar jag ju julen egentligen. Det är en mysig högtid med ljus och snö och julklappar och allt. Jag älskar julklappar! Ändå är det någonting som inte känns som det ska.. Jag kan inte riktigt sätta fingret på det. Allting går för fort och jag har ingen julstämning alls. Det känns som att allt glider ifrån mig och jag står kvar som en bortkommen staty mitt i allt, utan att hinna med. Varför går livet så fort när man blir äldre? När jag var liten hade jag tid att leka i snön tex. Nu är jag bara irriterad på den.

Jaja, jag ska försöka hitta lite mer julstämning och sluta klaga. Jag har ju ett par dagar till på mig. Tips tas gärna emot! Sen längtar jag till nyår! Då blir det fest med några av de bästa :) Superskoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar