18 december 2010

Dagens låt - The Call

Nu har jag varit dålig på att blogga några dagar. Det kändes som att jag inte hade något att skriva och då är det lika bra att låta bli... Idag har jag i alla fall fixat en julklapp. Jag gjorde en söt liten ask, som jag har pysslat med nästan hela eftermiddagen. Sen har jag sett Narnia: Prins Caspian också. Kommer ihåg när jag, Sara, Lill och Tina var och såg den på bio. "Vi kan samla nötter! Och kasta på dem?!" Haha, det var tider det. Snart kommer ju tredje filmen på bio, så då får det nog allt bli ett biobesök :)

Dagens låt får bli "The Call" med Regina Spektor. Den är så vacker och den går att lyssna på flera gånger om! Den blir aldrig uttjatad. Dessutom är den med i filmen, så jag tyckte att den kunde passa bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar