06 december 2010

Första inlägget på nytt

Varför läser vi bloggar med så stort intresse egentligen? Kanske är det för att vi människor är nyfikna och gillar skvaller, kanske är det för att det är en trend. Kanske är det för att det faktiskt kan vara riktigt intressant eller roligt, eller kanske är det en blandning av allt ihop. Jag tror mer på det senare.

Det jag vet är att det är kul att skriva, jag älskar att skriva. Jag tror att en blogg är ett bra sätt att uttrycka sig på. Dessutom är det skönt att få skriva av sig ibland. Om någon sedan läser bloggen är nästa "problem", men är det verkligen så viktigt? Jag tycker inte det och jag bryr mig egentligen inte så mycket om ifall någon läser det jag babblar om... för jag är bra på att babbla... Jag tycker mest att det är en kul grej och det är bra att få skriva om sina tankar och allt som händer i livet. Jag funderar mycket och fick helt plötsligt en idé. Den tanken växte och har nu blivit en blogg. Mycket roligare än att skriva "hemlig dagbok" och det är ju upp till dig om du vill läsa det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar